Тема 2. Обладнання для вивчення природи. Практичне заняття №2 «Ознайомлення з простим обладнанням для природничо-наукових спостережень та дослідів». Дослідницький практикум №1 «Складання переліку побутових приладів та здійснення вимірювань за допомогою одного з них». Мета: навчальна: навчити учнів працювати з простим обладнанням, дати поняття про прилади, що використовують у дослідженні явищ та об’єктів природи; розвивальна: розвивати спостережливість та дослідницькі навички, вміння публічного виступу, показати значущість процесу вивчення природи людиною в її житті та діяльності, цінність знань та правил поведінки в природі; виховна: виховувати акуратність, послідовність у діях, організованість, толерантність. Обладнання: підручники, зошити, дошка з написаними матеріалами для уроку, конкретні зразки обладнання для вивчення природи. ЗП2. Обладнання для вивчення природи. І. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ Вивчення матеріалу за планом §4 підручника та додатковими матеріалами: 1. Обладнання – спеціальні прилади і пристрої. 2. Три групи обладнання: вимірювальні прилади, збільшувальні прилади, лабораторне обладнання. 3. Вимірювальні прилади – прилади, які порівнюють характеристики тіл і явищ з певним еталоном. 4. Приклади вимірювальних приладів (ст.16). 5. Збільшувальні прилади – прилади, які збільшують зображення віддалених або дуже малих тіл. 6. Приклади збільшувальних приладів (ст.17). 7. Лабораторне обладнання – лабораторний посуд, спеціальні пристрої, меблі, інструменти. ІІ. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ Бесіда за питаннями до §4 підручник (ст. 19-20). АП3. Практичне заняття №2 «Ознайомлення з простим обладнанням для природничо-наукових спостережень та дослідів». Дослідницький практикум №1 «Складання переліку побутових приладів та здійснення вимірювань за допомогою одного з них». І. ВИКОНАННЯ ПРАКТИЧНОЇ РОБОТИ Виконання роботи з використанням підручника (ст. 19) за завданнями 1-2. ІІ. ВИКОНАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКОГО ПРАКТИКУМУ 1. Учні складають перелік побутових приладів для вимірювання або збільшення. 2. Вимірювання за допомогою лінійки довжини та ширини підручника, довжини та ширини учнівського стола. Предмет | Довжина, см | Ширина, см | Підручник |
|
| Стіл |
|
|
3. Учні здають зошити вчителю на перевірку. Д. з.: §3, спостереження-таблиця (ст. 14-15) §4, завдання для міні-проекту №1 (підібрати матеріали про одного з вчених-натуралістів з §5)
Джерело: http://- |