"Шкільна планета". Всеукраїнський Інтернет-проект.Вівторок, 21.05.2024, 12:35

Вітаю Вас Гість | RSS

Головна | Каталог статей | Реєстрація | Вхід
Категорії розділу
Англійська мова [0]
Німецька мова [0]
Французька мова [0]
Інформатика [0]
Історія [0]
Математика [0]
Музичне мистецтво [1]
Образотворче мистецтво [0]
Основи здоров'я [0]
Природознавство [11]
Світова література [0]
Трудове навчання [0]
Українська мова [0]
Українська літераура [3]
Фізична культура [0]
Варіативна складова [0]

Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Статті » Середня школа. 5 клас. » Природознавство

Джерела знань про природу
Тема 2. Джерела знань про природу. Практичне заняття №1 «Ознайомлення з довідковими виданнями природничих наук різних типів»
Мета: навчальна: навчити учнів самостійно орієнтуватися у світі інформації, користуватися словниками, довідниками, енциклопедіями, поглибити навички роботи учнів з періодичними виданнями, системним каталогом; розвивальна: сприяти усвідомленню необхідності читати, спонукати до підвищення інтелектуального рівня учнів; виховна: допомогти проникнути у світ нового, цікавого, прищепити любов до навчальної літератури.
ЗП2. Джерела знань про природу.
Обладнання: підручники, зошити, довідкова література, енциклопедії, дошка з написаними матеріалами для уроку.
І. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
Вивчення матеріалу за планом §2 підручника та додатковими матеріалами:
1.Джерела інформації: довідкові видання (енциклопедії, словники, довідники, визначники рослин, тварин, атласи),музеї, Інтернет, відеоінформація (фільми).
2. Як працювати з енциклопедіями та словниками.
3. Інтернет як джерело природничих знань.
4. Каталог – список-перелік книг в бібліотеці.
5. Каталожна картка містить основну інформацію про книгу, зокрема, класифікує книги по певним напрямам, наприклад, предметам.
6. Прийом «Проблемне питання»:
- Які книги потрібні людству: художні чи наукові ?
- Що необхідно зробити, на вашу думку, щоб піднести роль книги?
- Чи потрібна людині книга у час високого розвитку техніки?
7. Прийом «Практична теорія»:
- Учитель дає декілька невеликих практичних завдань залежно від бібліотечного фонду. За допомогою книжкових джерел потрібно знайти відповіді на цікаві питання
ІІ. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ
 Бесіда за питаннями до §2 підручник (ст. 11).
АП3. Практичне заняття №1 «Ознайомлення з довідковими виданнями природничих наук різних типів»
 ВИКОНАННЯ ПРАКТИЧНОЇ РОБОТИ
Виконання роботи з використанням підручника (ст. 11, завдання 1-2):
Довідкове видання
Назва
Видавництво
Рік видання
Кількість сторінок
Атлас
Атлас «Загальна географія».6 клас
Картографія
2012
40
Довідник
Комплексний довідник «Моя Україна»
Ранок
2009
400
Енциклопедія
Популярна енциклопедія школяра «Дивосвіт»
Освіта
2007
240
Завдання (по 2) відповідно до кожного видання:
1.Скільки великих водосховищ на Дніпрі (ст.24,25)-6
2.Скільки великих за площею адміністративних територій в Україні - областей і АРК? (ст.38,39)-6
3. Сонце – це (ст.27) – найближча до нас зоря
4. Термометр – це (ст.144) – прилад для вимірювання температури
5. Балобан – це (ст.51) – великий сокіл з розмахом крил до 130 см і масою до 1300 г
6. Терен – це (ст. 95) –дика слива, чагарник висотою до 2 м
Д. з.: §1
          §2, ст.11



Джерело: http://-
Категорія: Природознавство | Додав: Никки (26.02.2014) | Автор: Португальський Олександр E W
Переглядів: 3206 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Форма входу

Пошук

Час


Copyright //shkilnaplaneta.ucoz.ru © 2024
Конструктор сайтів - uCoz