№ уроку | Дата | Тема уроку | Домашнє завдання |
Вступ |
1 |
| Географія — наука про природу Землі та її різноманітність, про населення і його господарську діяльність, про взаємодію природи і людства в межах всієї планети. Що вивчає загальна географія в школі. Джерела географічних знань, методи географічних досліджень. | § 1 Конспект |
2 |
| Практична робота 1 (на місцевості). Спостереження за висотою сонця над горизонтом, погодою, сезонними змінами в природі. |
Розділ І. ГЕОГРАФІЧНЕ ПІЗНАННЯ ЗЕМЛІ (6 год) |
3 |
| Тема 1. Стародавня епоха пізнання Землі
Як люди уявляли Землю в давнину. Поява географічної літератури і карт. Спеціальне навчання географії. Карта світу Птоломея. Подорожі Марко Поло та Ібн Батути. Розвиток країнознавства і картографії. Глобус Бехгайма. Перші географічні відомості про українські землі. Практична робота 2. Складання таблиці «Етапи географічного пізнання Землі» (протягом вивчення теми) | § 2 |
4 | | Епоха великих географічних відкриттів. Практ.робота 2 (продовження)
| § 3 |
5 |
| Епоха великих географічних відкриттів. Практ.робота 2 (продовження) | § 4 |
6 |
| Географія нового часу. Сучасні географічні дослідження. Практична робота № 2 (закінчення). | § 5 |
7 |
| Сучасні географічні дослідження. Практична робота № 2 (закінчення). | § 6,7 |
8 |
| Узагальнення і систематизація знань із розділу І | повт.§1-6 |
Розділ ІІ. Земля на плані та карті Тема 1. Способи зображення Землі 7 год. |
9 |
| Способи зображення Землі. Масштаб, види масштабів. Практична робота №3.Розв’язування задач на перетворення числового масштабу в іменований. | §8-9 |
10 |
| План місцевості. | §10 |
11 |
| Географічні карти. Картографічні спотворення. Класифікація карт за масштабом. | §11 |
12 |
| Визначення напрямків на місцевості, плані й карті. Орієнтування на місцевості. | §12,13 |
13 |
| Практична робота №4. Визначення масштабів планів та карт за даними про відстані на місцевості та відрізками на карті, що відповідають цим відстаням. | §13 |
14 |
| Зображення нерівностей земної поверхні на плані та карті. | §14,15 |
15 |
| Узагальнення і систематизація знань із теми «Способи зображення Землі» | повт. §8-14 |
Тема 2. Градусна сітка Землі. Географічні координати точок 6 год. |
16 |
| Градусна сітка на глобусі й географічній карті. | §16 |
17 |
| Градусна сітка на глобусі й географічній карті. | §17 |
18 |
| Географічні координати. | §18 |
19 |
| Географічні координати. | §19 |
20 |
| Практична робота № 5. Визначення географічних координат та відстаней за географічною картою. | §20 |
21 |
| Узагальнення і систематизації знань із розділу ІІ | повт.§16-20 |
Розділ ІІ Географічна оболонка та її складові 41 год. Тема 1. Літосфера 11 год. |
22 |
| Внутрішня будова Землі. Будова земної кори. | §21 |
23 |
| Гірські породи і мінерали. | §21 |
24 |
| Літосферні плити. Походження материків і океанів. Практична робота № 7. Позначення й підписування на контурній карті найбільших літосферних плит, сейсмічних поясів, вулканів, гір, рівнин. | §22 |
25 |
| Внутрішні процеси, що зумовлюють зміни земної кори. Рухи земної кори. Землетруси. | §23,24 |
26 |
| Вулканізм і вулкани. Джерела. Гейзери. | §25 |
27 |
| Геологічний час. | §26 |
28 |
| Зовнішні процеси, що зумовлюють зміни земної кори. | §27 |
29 |
| Основні форми рельєфу Землі. Практична робота № 6. Встановлення взаємозв’язків між будовою земної кори та формами рельєфу. | §28,29 |
30 |
| Основні форми рельєфу Землі. | §29 |
|